Online Diary Cik Minnie ^^: Stutter..

Selasa, 17 Julai 2012

Stutter..

Assalammualaikum....

     Hai korang..hari ni aku post entry baru smbil rasa malu yang teramat sngt..seriously pada hari Isnin bersamaan 16 Julai 2012, kawan-kawan aku dah cabar aku...so aku ni jenis yang pantang dicabar k..kalo ko cabar aku, aku akn terima n aku akn cabar ko balik..seriously I will do that..budak ni ckp kt aku..

     Kawan aku : wei ko g r ckp kt dia..
     Aku            : malu r..
     Kawan aku : dah tu bila lagi ko nk ckp kt dia??
     Aku            : nnti masa balik..k aku akn ckp kt dia masa balik..
     Kawan aku : serious k..aku tunggu ko..


     So masa balik tu bermulalah semua 'drama' yang selama ni x pernah aku duga n x pernh aku terfikir..seriously masa berhadapan dgn dia je aku dh x tentu arah..Bila aku ckp je tanya dia ???? seriously aku rasa jntung dh nk tercabut sewh..bibir aku menggigil..and aku stutter sngt masa tu..Ya Allah malunya aku...hurm smpai sini jelh story aku ye..bye korang semua..jgn jemu baca entry aku tau.. <3

                                                                                                                        *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen