Online Diary Cik Minnie ^^: Puasa Di Bulan Ramadhan..

Sabtu, 21 Julai 2012

Puasa Di Bulan Ramadhan..


Assalammualaikum...

    Hai korang semua...selamat menyambut bulan Ramadhan yang penuh mulia ni...Harap korang puasa penuh lh ye taun ni...jgn jadi mcm tahun-tahun yg sebelom ni..Btw gambar yg kt atas tu aku saje je letak..ntah kenapa aku pon x tau..biarlh lg pon ni blog aku..Ect, aku nk mntk maaf kt korang kalo aku ada buat silap sama ada sengaja atau pon x sengaja..harap korg dpt maafkn..oklh smpai sini je aku nk bercerita...kalo pnjg-pnjg nnti korang ngantok pulak..btw SELAMAT BERPUASA  KEPADA SEMUA UMAT ISLAM..puasa tau jgn x puasa..

                                                                                                                                            *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen