Online Diary Cik Minnie ^^: Pening Belajar Mengedit Blog

Isnin, 16 Julai 2012

Pening Belajar Mengedit Blog

Assalammualaikum...

    Hai korang..tadi aku search cara nak edit blog tapi bila dah dapat je tibe masa utk blajo,,otak aku teros hang, blur o whatever..seriously korang jgn pndang rendah kt semua blogger ni sbb nk edit blog seriously susah..kalo korg x caya korg trylh sendiri..huh susahkan..haha..Ya Allah sekarang ni aku dah pening sbb tengok code terlalu bnyk huh pening wo..aku ingtkn masa belajar MATHEMATICS je yg buat aku pening mcm ni..tapi nk edit blog pown buat aku pening mcm ni..ok lh aku mmg dh pening sngt so skrg ni lebih baik aku tido..k  bye korang semua...jgn lupa follow ya..Assalammualaikum... good night hope aku mimpikn budak tu...so sweet Double N..

                                                                                                                                         *Naz Nazirah*
                                                                                                                                         :Mrs Transparent:
p/s: sorry kalo ayat tunggang langgang coz pening kepala..hehe..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen