Online Diary Cik Minnie ^^: Menanti Hari Esok Dengan Penuh Kesabaran

Ahad, 15 Julai 2012

Menanti Hari Esok Dengan Penuh Kesabaran

Assalammualikum...

     Hai korang semua...lama kn aku x edit n post story baru...ok-ok skrg ni ada cerita utk dibaca oleh korang k..Sekarang ni smbil aku post smbil online Facebook..seriously sekarang ni 9:53p.m aku tengah bosan gila...membayangkan apa akn terjadi esok...nk ckp kt budak tu o x nk...masalah yg menghantui diri aku..oh God tolonglh aku...berikan kekuatan utk menyatakan kebenaran yang aku cintai dia...oh lol..aku tercakap pulak..hehe, sorry ye tadi melayan perasaan kejap..hehe..esok hari yang mendebarkan bagi aku..oh no hehe..korang tolong doakan aku supaya kuat utk ckp kt dia... btw rindu nk jumpa dia..k bye Assalammualaikum...

                                                                                                                                            *Naz Nazirah*
                                                                                                                                         : Mrs Transparent:
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen