Online Diary Cik Minnie ^^: Hikayat Anggun Cik Tunggal ( My Komsas Homework)

Jumaat, 13 Julai 2012

Hikayat Anggun Cik Tunggal ( My Komsas Homework)

Assalammualaikum...

         Hai korang yang dikasihi sekalian..sekarang ni already 1:54a.m..so alang-alang aku x boleh tido ni aku decide utk siapkan keje skola komsas aku..asyik berblog je smpai lupa keje skola kn..so korg nk tau cerita dia x??apa korg nk??okey-okey..

Tips-tips-->
    - pergi kt new tab
    - korang taip * Hikayat Anggun Cik Tunggal *
    - kalo dah dpt korang bacalh smpai habis.. kn sng
   Kalo nk suruh aku taip cerita dia, aku rasa smpai esok pown x habis wo..hehehe okey lh aku nk buat keje skola ni..korg temankn ye..hehe
 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen