Online Diary Cik Minnie ^^: Saat Seriously Memalukan

Jumaat, 13 Julai 2012

Saat Seriously Memalukan

Assalammualaikum...

       Hai korang..rasa mcm dh lama sngt x edit blog ni *padahal pagi tadi baru je edit kot* korang nk dengo story x??nak x?? apa, korang x nk??kalo mcm tu x nk lh tulis..apa??korang nk dengo pulak??ish korang ni..okeylh-okeylh dsbbkn korg saya start cerita...

             Tadi waktu bi *cikgu x de* me and my friend Masyitah nk pergi tandas block form 1 coz form 2 x de air..so kitaorg terpaksa menuruni tangga yang x berapa nk tinggi tu..Lepas je turun tangga lalu kt kelas 2 Ilmuan, tiiba-tiba terserempat budak kelas aku dpn tnds lelaki, aku apa lagi nganjing r dia..Lepas je aku habis nganjing dia n dia pon dah pndg ke belakang aku terus nk tersungkur coz langgor simen yg x rata..korg tau simen tu mcm ppfffttt..kawan aku pulak yg gelakkn aku *Masyitah*..seriously masa tu aku terus tutup muka, and thanks to Allah coz x de sape yang nmpk accident tu..kalo x malunya aku..oh no it can't be happen just like that..hehe..anyway thanks coz sanggup baca entry yang panjang menjela ni..

                                                                                                                                    * Naz Nazirah *
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen