Online Diary Cik Minnie ^^: My Best Friend..Always Be My Friend..

Khamis, 26 Julai 2012

My Best Friend..Always Be My Friend..

Assalammualaikum...

    Hai korang...nampak tak gambar yang kat atas tu??diaorang tulah kawan baik aku..aku knl diaorg sjk form 1..skrg ni almost 2 tahun aku knl diaorg..okey aku perkenalkn sorang demi sorang..yang tepi sekali belah kiri tu adalah diri aku sendiri,,yang tengah tu adalah Atiqah Abdullah n yang hujung tu Hafizah Yusof..walaupon kitaorang berlainan kelas,,tapi kitaorang rapat..budak 2 orang nilah yang sedia menadah telinga mendengar masalah aku..susah sng kitaorang bersama..awesome right??walaupon skrg ni kita x berapa rapat mcm dulu tapi aku still sayangkn korang..aku harap korang faham nape aku x leh mkn dgn korang..tu semua sbb aku kena jaga block sana lh block sini lah..huh penat jadi pengawas skola menengah ni..sorry ya korang..aku harap sngat korang faham aku,,and setakat ni korang x pernah pon merungut pasal diri aku..thanks a lot kawan..love you and never delete our memories..love you all..thanks sbb ajo aku erti kehidupan di alam sekolah menengah masa aku baru je masuk form 1..thanks a lot.. always remind you my friend.. <3 :D

NurHafizah Yusof..

Atiqah Abdullah..

                                                                  Sincerely from your friend..
                                                                  *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen