Online Diary Cik Minnie ^^: My Best Friend Forever..

Khamis, 26 Julai 2012

My Best Friend Forever..

Assalammualaikum....


     Hai korang...nilah kwn baik aku dari dulu hingga sekarang merangkap jiran aku n mak cik aku *walhal umur sebaya*oppss..nnti dulu jgn korang salah faham..aku yang disebelah kiri n bestie aku disebelah kanan..nama bestie aku ni Nurul Mizan Adiliah Binti Hashim..skrg ni dia sekolah kt STM..sedih sbb dia x dpt sekolah Dato dgn aku..seriously rindu dkt dia..walaupon skrg ni kitaorg saling tegur n berbual,,tapi x selalu mcm dulu..dia ada kwn skola dia n aku ada kwn skola aku...rindu rasanya nak mcm dulu lagi...awesome bila terkenangkan memori kita...k lah smpai sini je aku larat nak berceloteh..already 12..huhu tapi aku masih giat online..k kawan bai Assalammualaikum...

                                                          Sincerely your bestie..
                                                          *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen