Online Diary Cik Minnie ^^: Mizan Text Aku..Text Yang Bermakna... :D

Khamis, 26 Julai 2012

Mizan Text Aku..Text Yang Bermakna... :D

Assalammualaikum..

         Hai korang...tadi Mizan mesej aku..*bestie aku*..tapi aku x balas mesej dia sbb kreadit dh habis..sorry ya Mizan..thanks sbb mesej tu..terharu sngt aku baca..korang nak tau apa yang dia send??ha ni dia -->

          * TEMAN~

Kehadiran teman membuat hidup lebih bermakna,
Tiada teman tiadalah ketawa,
Kongsi bersama ketawa dan riang,
Membuat teman amat istimewa,
Engkaulah seorang teman yang mengerti akan diriku,
Suka dan duka aku bersamamu,
Bagaikan bunga ros yang merah,
Engkaulah kawan dunia akhirat aku,

~Simpanlah puisi ini kerana kenangan yang indah! [Nurul Izan]...

    Oh God terharu sewh..aku akn simpan mesej ni..seriously..no copy paste ok..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen