Online Diary Cik Minnie ^^: Puteri Qierah My Blog Tutor Teacher..

Sabtu, 28 Julai 2012

Puteri Qierah My Blog Tutor Teacher..

Assalammualaikum...

        
                          Hai korang..nk knl x sape yg kt ^ ni??mesti korang nk knl kn,,,kn,,,kn,,..??huh dia ni lh Puteri Qierah..owner blog http://sayeawakdandie.blogspot.com/ ..blog dia awesome meyh..haha..dia *gambar di atas* yang selalu ajar aku cara nk edit blog etc...dia membawa aku ke dunia blog yang realiti..haha..awesomenya ayat aku..btw aku knl dia sejak dari tahun lps..tapi tahun lps kitaorg x berapa rapat sngt..tahun ni lh tahun kegemilangan kitaorg..tahun ni kitaorg mmg rapat walaupon bkn 1 kelas..kalau nk tau dia ni pon pegawas kt skola gak sama mcm aku..knapa korg x caya ke yg kita ni pengawas??kalo x caya cuba tengok gambo kt bawah ni..-->




 Hahah..skrg dh percaya x??baju kitaorg warna biru..ko ada??abaikan muka aku n fokuskn pada tajuk perbincangan kita skrg ni *ckp mcm org tngh mesyuarat je aku ni*..for Puteri Qierah..thanks a lot sbb ajo aku banyak benda yg aku x tau..aku rasa kalo ko x de,,mmg aku x kn pernh bukak blog aku lagi n aku msti x kn buat second acc blog..thanks a lot sbb bnyk ajo aku benda yg aku x tau..k lh smpai sini je hari ni...bye and Assalammualaikum..


                                                     *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen