Online Diary Cik Minnie ^^: Masyitah...My Classmate

Khamis, 26 Julai 2012

Masyitah...My Classmate

Assalammualaikum....

          Hai korang...nak tahu   pompuan yang kat atas tu sape??dia nilah Masyitah..(Masyitah Abu Bakar)...aku kenal dia tahun ni..dsbbkn kitaorg satu kelas tahun ni..huh..kalau nak tahu,,perangai dia ni gila-gila..kadang-kadang betul tapi kdg-kdg x..huhu sorry ya Masyitah...Btw,,dia ni rapat gak dgn aku n rajin lyn kepala aku yg gila-gila ni...haha..dia sanggup dgo semua masalah aku even kitaorg baru knl..hehe..oklah Masyitah..aku dh pnt menaip dari tadi..ok bye Assalammualaikum my friend.. :D

                                                                          *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen