Online Diary Cik Minnie ^^: Thanks To Puteri Qierah...

Selasa, 10 Julai 2012

Thanks To Puteri Qierah...

Assalammualaikum...

           Hai everybody...sekarang ni pada tarikh 9 Julai 2012 pada 12:37a.m...aku nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat kepada Puteri Qierah sebab telah mengajar aku erti blog yang sebenar....Walaupun aku selalu cakap ko * Lambat Loading * tapi ternyata ko ni tau jugak kn bab-bab ni semua.......Ko selalu ajo aku menggunakan Blog Dan Twitter dengan cara yang betul supaya aku ada apa yang orang lain ada.....You Help Me So Much.....BTW thanks a lot sebb bg aku hadiah for my birthday.......I appreciate it so much because it is from you...Thanks sbb sudi baca post aku walaupun ia agak memenatkan kerana terlalu panjang...BTW thanks a lot FRIEND....

                                                                                                                                Your Friend
                                                                                                                                *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen