Online Diary Cik Minnie ^^: Berjinak-Jinak Dengan Blog..

Selasa, 10 Julai 2012

Berjinak-Jinak Dengan Blog..

Assalammualaikum....
         
                Ni second time aku buat blog...Blog aku yang pertama dulu dah lupe password...So terpaksa buat yang baru...This is my blog so sukahati aku nak post apa pon...Kenapa..??Korang x suka ke??Aku nasihatkan kepada yang tak suka tu korang boleh pergi kt mouse korang and pergi dekat tanda [X] yang warna merah tu...alah x kn x nmpk kot..korang rabun eh??Okey-okey kita sambung balik, sorry mengganggu...So aku harap korang dapat terima aku punya blog yang mmg tak cantik sangat ni...BTW thanks a lot to Puteri Qierah sbb ajo aku mengenai dunia blog yang sebenar dan banyak membantu aku dalam menghias blog ni...Tanpa kau blog aku tak kan secantik ni...My Bestie Forever <3

                                                                                                                     *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen