Online Diary Cik Minnie ^^: Gastrik

Khamis, 9 Ogos 2012

Gastrik

Assalammualaikum...

         Hai korang *nada lemah*..hari ni aku tiba-tiba diserang gastrik..aku kena gastrik drpd aku kt skola tadi pada pukul *p.m* n smpai skrg *9.20 p.m* gastrik aku x baik-baik lagi...arghh it was very hurt and it's kill me a lot..can't afford to stand anymore..my spirits was already fly away..my mom ask me to rest but I just can't stay still...I thought  that today I want go for Terawih but arghh this damn hurt ask me just to stay still at home...erghh so mean..hurm dah x tau nk buat apa lagi...dahlah dkt highway blkg umah ni ada pulak budak motor race...erghh damn shit..nothing to do anymore..aku hanya mampu duduk dan menahan kesakitan sahaja...k bye and Assalammualaikum..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen