Online Diary Cik Minnie ^^: Zakwan :D

Sabtu, 28 Julai 2012

Zakwan :D

Assalammualaikum...


    Hai korang..tengok budak kat atas ni ^..dia ni lelaki tapi kenapa pkai scarf??kalau korang nk tau,,,semua ni kerja aku...dia ni sekepala je dgn aku..kalo korang ckp dgn dia,,aku rasa korg pon terdiam n dh x tau nk ckp apa lg..korg nk tau x dia ckp kt ayah aku *atuk* dia apa??? -->

          #pada satu ptg dia mkn kt ruang tamu pastu nasi dia bersepah...


        Ayah aku: Zakwan..knapa mkn bersepah ni??tengok tu semut dh dtg..
        Zakwan  : Biarlah tok ayah ni..semut pon nk mkn jugak..

         #ayah aku dh x tau nk ckp apa lagi..tros diam n pergi dapur..
haha...dia ni kalau ckp mmg pndai..dia ni handsome..mmg comel sngt..haha tapi kalo dia dh bg jelingan maut kt korang,,,aku rasa korang pon akn terdiam takut nk ckp lg dgn dia..haha..k lh smpai sini je..syg Zakwan sngt-sngt..Bye n Assalammualaikum..

                                                                                 *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen