Online Diary Cik Minnie ^^: Solat Terawih

Isnin, 23 Julai 2012

Solat Terawih

Assalammualaikum...

           Hai korang..skrg ni aku nk cerita pasal solat terawih kt masjid sbrg jln umah aku ni..aku pergilh jugak solat Terawih tapi..kalo ada kerja yg sibuk sngt aku x kn pergi..maybe esok aku g terawih lg kot..Insyaallah..korang nak tau...Subhanallah..suara orang yang jadi imam solat terawih tu punyalh merdu smpai nk menitis air mata aku dengar dia baca ayat-ayat suci Al-Quran..yg sorang tu umur baru 19 tahun dh jadi imam kita org...awesome..untong mak n ayah dia ada anak mcm dia..Btw mmg awesome g terawih...aku g terawih  bkn dgn niat utk mengurat jantan ke apa ke..just niat aku satu iaitu sujud kepada Allah n mencari keredaannya..
Thanks to Allah sbb izinkan aku untuk menjejakkan kaki kerumahnya lagi...Alhamdulillah..pergi terawih with my Mom and youngest sister..

                                                                                                            *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen