Online Diary Cik Minnie ^^: Editing My Awesome Blog..Ehh Awesome Ke??

Khamis, 26 Julai 2012

Editing My Awesome Blog..Ehh Awesome Ke??

Assalammualaikum...

          Hai korang *nada happy*..hari ni happy..nak tahu sbb apa??sebab hari ni aku berjaya jugak mengedit blog sendiri dgn tangan aku sendiri tanpa ada orang yang membantu..that's why happy semacam je hari ni..even blog aku x secantik blog korang..tapi hargailah sikit sbb aku dah ada kemajuan..x lh mcm 1 tahun yang lepas..tegok blog aku pon rasa nk muntah..orang yang sakit tengok blog aku pon boleh nazak..hehe *just kidding*..tapi better gak blog aku yang sekarang ni drpd blog yang dulu..tapi blog yang dulu tu aku dh lupa password..huh so aku buatlah account baru..hehe..untung gak sebab budak ni tolong aku cara mengedit blog..kalo x,,apa pon aku x tau mcm mana nk edit blog..hehe thanks sngt dkt budak ni.. -->
http://sayeawakdandie.blogspot.com/
visitlah blog dia sekali yer..thanks sngt-sngt kwn..hehe..thanks a lot sbb ajar aku..k lah smpai sini je utk hari ni..bye and Assalammualaikum...

                                                                                       *Naz Nazirah*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen